onsdag, april 15, 2009

Drama på G.

Jeg har innsett noe med stor påvirkning på mitt liv.
Det er utrolig at det har tatt så lang tid for meg å innse dette. Det var jo til en viss grad åpenbart en god stund. Jeg har følt en økende tiltrekning i den retningen i minst et år. Informasjonen som åpenbarte seg for meg var nemlig dette:

..Jeg elsker virkelig pai..

Jeg innså det hele her forleden da jeg satt og duret rundt i min lille sjarmerende Mitsubishi Galant med Sandra og Philips sommerflørt spillende i bakgrunnen. Jeg skal nå vie livet mitt til å finne den beste pai-oppskriften slik at jeg kan dele den med alle dere pai-elskere der ute! Jeg planlegger å søke meg inn på det nærmeste paiuniversitetet til høsten.

Denne informasjonen kan dere gjøre hva dere vil med.

Fred ut.

2 kommentarer:

  1. Du må lage masse pai, også kan jeg prøvesmake masse og bli feit :D

    SvarSlett