tirsdag, september 09, 2008

Den siste uken.

Det er mye som skjer. Nå er vi i gang med uke nr. 4 på skolebenken. Jeg har vært syk både mandag og tirsdag. Det er lite festlig å måtte si nei til å ta flere ettermiddagsvakter på jobben når jeg så gjerne skulle takket ja. Leksene begynner å hope seg opp. Jeg vil som mange andre ha et døgn som er mye lenger.



I forrige uke kjøpte jeg meg en bil. En nydelig hvit senket mitsubishi galant med en prislapp på 27 000. Jeg fikk heldigvis prutet den litt ned. Det er godt jeg hadde vett til å ta i bruk en sparekonto for mange år siden.

I helgen hadde jeg besøk av den mest fantastiske personen i mitt liv og vi hadde en liten fest med diverse mennesker hjemmme hos meg. Om vi ser bort fra unødvendig knuste flasker var helgen helt knall. Jeg savner deg Arnold :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar