torsdag, februar 12, 2009

Folk kan faktisk stå opp fra de døde.

Daniel er ikke død.

Etter 1 år og 2 måneder fikk vi nå vite at han lever likevel.
I beste velgående.. I fengsel.

For et sjokk. Julen 2007 var en forferdelig jul og 21.12.07 da vi fikk beskjed om at du var død er en av de tristeste dagene jeg kan huske.

Vi tente lys for deg både da og på et-årsdagen for din dødsdato.

Faen ta deg Daniel!


(Ikke misforstå: det er hyggelig at du ikke er død.
Bare LITE festlig å bli holdt for narr med noe så seriøst over så lang tid.)

3 kommentarer:

  1. jeg kan egentlig ikke sette meg inn i hvordan det er og bli lurt på den måten !

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner ham ikke, men jeg blir med på litt ass-whooping, det var slemt gjort.

    SvarSlett
  3. Hei! jeg ser du følger bloggen min=) Jeg ville bare informere om at jeg må stenge bloggen min nå så dersom du fortsatt vil lese den så må du gå inn på bloggen min og legge igjen mailen din i kommentarfeltet så sender jeg deg en invitasjon!:)
    Klem

    SvarSlett