tirsdag, februar 10, 2009

Sne og feberfantasier

Ode til sneen
Åh, vidunderlige snø, i din hvite vakre form.
Jeg liker snø. Noen ganger.


Den burde dale ned i skjul gjennom hele desember og januar. Så holder det.
Hadde den enda kommet ferdig måket og aldri blir slapsete og ekkel hadde det hele vært komplett.

For øvrig sitter jeg her med feber.
Jeg har ingen mulighet til å puste gjennom nesen og har nesten ikke stemme.
Jeg kunne ikke dra på vinteraktivitetsdag i dag.
Jeg som hadde gledet meg sånn. :(

I natt drømte jeg at jeg, Arnold og Karine var sperret inne i London.
Vi rakk ikke flyet hjem og hadde ingen penger.
Derfor måtte vi samle inn duer og prøve å selge dem for å overleve.


Jeg har meget lyst til å se på film. Men ikke alene.

Karine <3 sier:
Too fast too furious ^^
Christer Her ! sier:
En ny film?
Karine <3 sier:
Tokyo Drift
Christer Her ! sier:
Ny…?
Christer Her ! sier:
Jeg orker da ikke å sitte og se på folk drifte med riskokere!

3 kommentarer: