tirsdag, februar 24, 2009

Gratulerer med dagen, Liv Idealia!

I dag er dagen. Endelig er jeg 19 år. Hvordan føles det å være 19 år? Ikke spesielt i det hele tatt. Hadde jeg enda blitt 20 hadde det vært noe å virkelig feire.





Dette har vært den flotteste uken på utrolig lenge. For 7 dager siden fikk jeg lappen og har kjørt rundt overalt i min elskede automobil. 2 dager senere dro jeg til Tyskland, landet der alt er billigere! Det ble masse fint med hjem i bagasjen og mye god mat i magen. Til tross for at skolen er i gang igjen blir motet mitt holdt oppe akkurat i dag. Jeg har jo bursdag! Jeg ønsker meg banankake, ostekake og ostegratinert hummer.

Gratulasjoner har dukket opp i hytt og pine. Selv fjesboken og treningssenteret har gratulert meg. Jeg logget inn for å undersøke om noen hadde giddet å skrive noen superkule ord til meg. Men neida. Der gikk det kun i standardiserte ”gratulerer med dagen”, ”grattis” og ”gratulerer”.

Alt som mangler nå er at noen lager en liten sang til meg. Om ikke blir jeg nødt til å lage en til meg selv.


Gratulerer med dagen, Liv Idealia!
Ha en flott dag! Hilsen alle oss i Facebook
.


Til slutt vil jeg publisere noen nye tvilsomme quiz-resultater fra fjesboken.

Tror du Liv Idealia Askevold er en god idrettsutøver? Ja

Tror du Liv Idealia Askevold ville ha tisset på deg om du sto i brann? Nei


FEIL FEIL FEIL.
Selvfølgelig ville jeg tisset på deg, hvem du enn er.
Om du virkelig stod i brann hadde jeg ikke hatt hjerte til å la være.




*Update*

Jeg fikk akkurat en smile-bursdagshilsen.

"GRATULERER MED DAGEN, ELENDIGE DRINKBLANDER <3<3<3"

Must admit, I loved that.

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke si annet enn, gratulere med dagen :)
    Året kommer til å være kjedelig! Å lengselen til å bli 20 kommer til å bli større for hver fest som er.

    Selv er det under et halvt år til jeg blir 20. Å det halvåret har vært ille.. Bare det å vente på at jeg kan handle alt selv på polet. Også alle de utestedene som bare har 20 årsgrense.

    Et år igjen... Du klarer det :)

    SvarSlett
  2. Grattis med dan, snalla lilla flickvan ;D

    SvarSlett
  3. Banankake har jeg aldri hørt om.

    SvarSlett
  4. Jeg lo nesten. Fordi det er så typisk at jeg glemmer sånt! MEN AKK, DU ER IKKE HEEEEELT GLEMT! GRATULERER MED DAGEN (og jeg skal improvisere en sang jeg <3)

    SvarSlett