onsdag, oktober 20, 2010

Jeg har vært ute en vinternatt

I det siste har jeg hatt så mange kviser. Det er et lite fornøyelig faktum
at dette kommer av at jeg sluttet på Diane for en stund siden. Ja, jeg har visstnok kamuflert kvisene mine siden jeg gikk på ungdomsskolen, og nå må jeg lide for mine
tidligere valg. Jeg som trodde alle slike unødvendigheter forsvant hånd i hånd med puberteten. Men akk nei, kroppen lar seg ikke lure så lett.

Jeg har konsultert en doktor med mitt problem. Jeg unnlot riktignok å si at det har
kommet tilfeldige kviser både på leggen, midt på halsen, bak øret og på brystet, men han forstod likevel alvoret i mitt problem. Han sier jeg kan prøve to piller og en krem på resept.

Hvis dette er eneste løsning, betyr det i grunnen at jeg må bruke piller resten av livet, og ærlig talt, det er da sannelig veldig lenge siden de første menneskene landet og ruslet rundt på månen. Da kunne man for skam skyld kunne fikse opp i dette uten for mye surr?

Det er tross alt ikke min feil at bankautomaten i Genova rett og slett slukte bankkortet mitt og nektet å spytte det ut igjen. Jeg synes at det er umoralsk å la meg bli stående igjen med skjegget fullt av postkasser der altså. Vel, jeg lot meg overtale til å prøve denne resepten hans, det blir spennende å komme i gang.

Nå er det meldt snø også, så jeg må gjøre bilen vinterskodd, ellers blir det skøytebane uten like.