mandag, august 24, 2009

Blåmandag

I går var jeg sint og glad.

På begynnelsen av dagen jobbet jeg med russebilen, og den ville ikke fungere. Det var dumt siden det skulle komme noen å se på den klokken 19.00.

Etterhvert gikk jeg til naboen fordi vi var invitert på is, kake og sjokolademuffins. Der var det et barn på 2 år, et barn på 3 år og et barn på 5 år. Jeg bestemte at jeg ville være med å leke på trampolinen. Det var ikke så lurt.

Jeg endte opp med et stort brannsår på foten. Takk til trampolineduken.

Deretter gikk jeg hjem, jobbet mer med russebilen, og gikk så til en annen nabo fordi vi var invitert på kakerestefest etter datterens bryllup dagen før. Der fikk jeg ostekake. Så kom Lena og Adrian på besøk til meg, helt uvitende om restefesten, og fikk kake de også.

Så gikk vi hjem i halv 7 tiden for å vente på russebiljentene som skulle komme. Og som aldri dukket opp, til tross for at vi satt og ventet. Jeg liker ikke folk som ikke holder avtaler. Vi endte opp med å lage hjemmelaget pizza isteden.

Uansett har jeg ny visning i dag.

Jeg og Adrian har jobbet på russebilen siden 07.50 i dag tidlig. Tok ut termostaten og kokte den for å sjekke om den virket skikkelig, og det gjorde den dessverre, noe som betyr at noe ukjent er galt. I tillegg oppdaget vi en oljelekasje. Jaja. Den kan teipes da den er på en slange. Skal prøve å kjøre den litt rundt etterpå, og se om den funker nå, vi fylte kjøleanlegget på nytt og håper den har blitt mirakuløst frisk. Eventuelt får jeg slå av 4-5 tusen på prisen, det er mer enn nok til ny vannpumpe om det stemmer som vi tror og det er den som ikke virker.

Jentene som kommer i dag kommer fra et sted 3 timer kjøring unna. Jeg er lei russestyr nå.

Jeg har rognebær i fryseren som må kokes. Tenker det blir gjort i dag også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar