onsdag, august 19, 2009

Jeg lever :)

Hei "alle sammen".

Jeg vil med dette fortelle hva som har skjedd i det spennende livet mitt siden forrige skikkelige bloggpost. Da det er en god stund siden jeg egentlig blogget sist kommer jeg ikke til å utdype veldig mye av det som har skjedd.

I juni sluttet jeg på skolen. Og siden jeg var så smart og ikke søkte høyere utdanning kunne jeg ikke engang velge mellom å ha friår og å gå på skole. Men det er egentlig care for meg da jeg ikke aner hva jeg skal bli. Jeg drømmer om å få en stor åpenbaring når som helst i løpet av de neste 5-6 månedene. Noe storslått og flott som ”DU SKAL BLI SØPPELMANN!” Da hadde jeg sluppet å velge mellom 10000 yrker jeg ikke ønsker å sette meg inn i.

I sommerferien har jeg gjort veldig lite. Jeg har stort sett kost meg med Arnold og jobbet 7 dager i uka i Råde. Jeg har jobbet med blomster og kan naturlig nok en hel del mer om blomster nå enn det jeg kunne før ferien. Antallet utendørs sommerbad kan telles på en hånd. Jeg er like likblek som jeg alltid pleier å være.

Nå på slutten av ferien har jeg vært i Tyskland og handlet klær for 4000 kr, blitt sjekket i narkokontroll to ganger og spist tre bratwurst. På turen som varte i 2,5 dag kjørte jeg fra Oslo til Gøteborg, til Malmø, broa til Danmark, Sov utenfor København, Kjørte til Kiel og sov der. Derfra kjørte jeg tilbake til Norge i et strekk. Det tok rundt 11 timer og siden jeg var eneste sjåfør gikk det ned rundt 5-8 slush og masse godteri. Sukkerkick! Vi kom hjem 02.30 om natten. Jeg skulle gitt mye for å ha Ben&Jerrys i Norge. Det er virkelig den diggeste iskrem og milkshake kioskkjeden jeg har vært i.

Mens jeg var i Tyskland fikk jeg beskjed om at jeg fikk jobb som kundekonsulent! Da dette var jeg jobb jeg hadde veldig lyst på ble jeg meget glad. Jeg starter 1. sept.


På fredag datt eksosanlegget på bilen min av. Etter nærmere undersøkelser viste det seg at det var rustet av og jeg må bytte minst tre deler. Da bilen min er ulovlig senket og så lav at den går nedi 50% av fartsdumper forundret det meg ikke at eksosen til slutt ble slått av. Jeg skylder på den høye dumpa på gårdsplassen til Karine og den lille høye fartsdumpen på vei inn til Arnold. Herk. Dette blir ikke billig.

That’s it for now. Blogges senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar