torsdag, august 20, 2009

Epler + hjerter = sant.

Det finnes ikke noe morsommere enn å eie internett-mennesker i hjerter.
Og selvfølgelig hadde det ikke vært det samme uten de automatisk oversatte meldingene man kan sende til hverandre under selve spillet. Dere burde faktisk trykke på dette bildet for å forstørre det. Samtalen er så fin.



I natt drømte jeg at jeg parkerte ved en pølsefabrikk, og når jeg kom tilbake hadde noen stjålet bilen min. Det var forferdelig. For selv om den ikke har noe eksosanlegg atm elsker jeg den meget høyt og hadde ikke klart meg uten en eneste dag.

På tirsdag og onsdag skal jeg og karine jobbe på et lager fra 08.00-16.00. Da får jeg råd til enda flere bil-reparasjoner. Hurra.

Jeg leser en bok for tiden. Jeg har kommer til side 10 av 463.
Boken heter "Nosferas, die erben der nach" og er skrevet av Ulrike Schweikert.
Hittil har den handlet om to vampyrer som står og snakker sammen ved en forfallen mur på grensen til Tyskland.

Som dere kanskje skjønte utifra tittelen er dette en bok på tysk.

Senere i dag skal jeg bake en eplekake for Arnold har epletre i hagen. Jeg sitter her og koser meg med ingenting hele dagen mens han er på skolen. Pysjbukse er en fin ting. Vi har snart sett ferdig sesong 2 av Supernatural og jeg tenker vi ser 3-4 episoder i dag med litt eplekake til. I går lagde Gina bananasplitt på en annerledes (filipinsk?) måte. Hun putter bananene inn i sånn deig som er utenpå vårruller og koker dem i olje. Kjempedigg med is!

Jeg antar at dette er nok unødvendig informasjon om livet mitt for i dag. Jeg har lagt merke til at jeg har mistet 5-6 følgere ved min bloggpause. Hoho, lurer på hvem.

1 kommentar: