fredag, august 21, 2009

Vi som har droppet ut av skolen for å trene pokemon.

Hei lille verden.

Jeg er så lykkelig. I mer gladhumør enn på lenge må jeg si.

Jeg har gruelig lyst på en pusekatt, og når jeg vet at jeg uansett skal ha en, er det vel likegreit å skaffe den asap? De lever jo ganske lenge ogsånn. Problemet er at jeg må bo i garasjen om jeg skal ha katt, og jeg er ikke så hypp på det når vi ikke har bygd bad der enda.


Anyways har jeg fått rundt 15 henvendelser fra diverse jenter som er interessert i å kjøpe russebilen. Jeg føler meg slem fordi ikke alle kan kjøpe den. Det er ikke noe gøy å si, nei dere får den ikke likevel, fordi noen andre kjøpte den. Ai ai. Jeg har visninger fra søndag og utover den neste uken.

Jeg er bekymret for håret mitt da jeg har keratin-extentions montert atm. De har fungert helt fantastisk og har sittet i siden slutten av mai. Det eneste problemet er at håret under på den ene siden har tovet seg noe helt utolig. Jeg håper virkelig ikke jeg må barbere av håret der, men frykter det. Det er som en dreadklump. Dumt, jeg har nok extentions til en omgang til. Det kan ikke gjennomføres om jeg må barbere :'<

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar