tirsdag, august 26, 2008

Frisk start.

Høsten har kommet og systemet er i full gang.

Timeplanen min er allerede fullbooket til langt etter høstferien. Jeg har tatt på meg for mye arbeid og innser det nå. Med 3 deltidsjobber, kjæreste, skole, fag som privatist og lappen på gang blir det ikke mye fritid igjen. Det verste med hele situasjonen er denne hersens allergien som får meg til å sovne til alle døgnets tider uansett hvor tidlig jeg legger meg om kveldene.

Jeg vurderer å skaffe meg en legeerklæring slik at de stakkars lærerne får en ordentlig forklaring på mine plutselige sovneanfall. Jeg gir ikke akkurat et godt inntrykk sånn som tilstanden min er nå for tiden.

Ellers er jeg meget fornøyd. Innen kort tid kommer jeg til å anskaffe meg en bil som skal redde meg fra bondelandets klør. Jeg starter høsten med en fantastisk timeplan og en ny utrolig forretningside som skal realiseres så fort som mulig. Endelig har jeg funnet ut hva jeg skal bruke mye av tiden min på i pauseåret etter vgs.

Jeg håper alle er klar for en like frisk start på en nytt skoleår som det jeg er. Jeg er supermotivert for å skrive sammendrag fra alle kapitler i alle bøker så fort som mulig.

Jeg håper denne følelsen varer for alltid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar