onsdag, januar 28, 2009

Dreads





Jeg ønsker meg mer enn alt dette håret akkurat nå. Det er ikke lett å innse at jeg ikke kommer til å få drømmen oppfylt. Arnold liker ikke hanekam på jenter.


Jeg har laget 12 syntetiske DE dreads. Resultatet ble strålende med tanke på at det er første gang jeg lager slike. Så fort jeg har kommet meg til Oslo og kjøpt mer kanekalon blir flere satt i produksjon.



Jeg gleder meg til torsdag <3





Jeg gleder meg til våren. Jeg kan ikke fordra all kulden lenger. Er det ikke 10 minus er det 4+, slaps og sørpe overalt. Her om dagen ble begge skoene mine gjennomvåte i løpet av de første 20 skrittene mot bussen. Det finnes ingen deiligere følelse enn tunge, kalde sko når du vet du skal tilbringe de neste 8 timene i samme sko.


Jeg vil ha:

- Finere hår.
- Powderwax.
- Flere ferier.
- Massemassepenger.
- Pusekatt.
- En leilighet til Arnold og meg.
- Expressomaskin og latteglass.


Tjallabajs.

1 kommentar: