fredag, januar 16, 2009

Old times.

På toget til Råde satt jeg bak en gjeng på 5-6 alternative ungdommer på 15-16 år. De lo og snakket om alt de skulle gjøre resten av dagen og var totalt uten bekymringer. Jeg savner gamle tider. Den gangen det var vi som ikke så noen bekymringer.



Nå som nyttår er overstått føler jeg at jeg burde prestere å komme med en random total fact liste over 2008.

De morsomste opplevelsene:
- 1 uke i Litauen med Arnold.
- Postgirobygget i Langesund.
- Grøftefyll med Karine og Unnur.
- Hovefestivalen med Arnold og Siw.
- Drinkkveld i badekaret med Lena.
- All tiden hos Arnold og all tiden med Karine.

Mest skuffende opplevelse:
- Tårnåsenfestivalen (Ikke dra dit, for din egen skyld.)

Pantet for ca.:
3000 kr.

Jobber:
-Baker Nordby
-Tusenfryd


Kjøpt:
Bil
Masse rart på ebay


Hurra :3

6 kommentarer:

  1. jeg savner også gamle dager..

    btw, jeg har campingvogn på råde :0
    jeg er der hele sommeren, og det er pain-kjedelig.

    SvarSlett
  2. sv: ikke på Saltnes, men på Råde, altså, når du går av på togstasjonen må man kjøre/gå et eller annet rett fram til en sånn rundtkjøring, også tar man man til høyre inn til en motorveiting med skog på begge sider også ja 8)

    SvarSlett
  3. *****Røstad Camping*****

    xD

    istedenfor:
    sv: ikke på Saltnes, men på Råde,

    mente jeg :
    sv: ikke på saltnes, men på Røstad xD

    SvarSlett
  4. gammle dager er noe og savne , men mange ganger ikke og!

    SvarSlett
  5. Var virkelig tårnåsen festivalen dårlig? Liksom jeg bor her liksom og alle sier at der sykt bra!

    SvarSlett