mandag, oktober 06, 2008

Fuglefjær i all slags vær.

Jeg er sliten og skulle gjerne hatt enda en uke ferie. Jeg har sagt ja til å ta 3 ekstra vakter på jobben denne uken og har 2 prøver. Her er en oversikt over hva jeg bruker mest penger på hver måned. Lister får livet til å virke så fantastisk oversiktlig.

- Klær (Salgsoffer i spisepausene hver lørdag.)

- Bensin (bil bil bil.)

- Mat (Matvrak)

- CD-er (Jeg støtter musikkindustrien litt vel mye.)

- Kollektivtrafikk. ( Hurra-meg-rundt-priser.)

Denne uken er det 30% på alle tomater på Coop OBS. Også økologiske. Bare så dere vet det.

Her om dagen fant jeg faktisk et jordbær. Nymodent og rødt hang det der mellom visnende blader. Jeg antar at jordbærfeen har tatt feil av årstiden igjen.

Butikkene er preget av Halloween-utstyr og julemarsipan. Begynnende julekataloger begynner å dumpe inn gjennom brevsprekken. Jeg leser verdens beste bok og gruer meg fordeisende mye til den er tom for sider. Samtidig er den så deilig at jeg ikke klarer å legge den fra meg når jeg først leser. Jeg leste dessverre de første 600 sidene på under to dager. Bare 200 sider igjen.   :<

I morgen skal jeg sove hos Arnold. Hvem vet, kanskje Gina lager vårruller til middag   <3

1 kommentar: